Entersys

שירות ותמיכה

פתיחת קריאת שירות מהירה לתמיכה :

ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א’- ה’, בין השעות 17:00 – 08:00.
פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה)
לאחר שליחת הטופס, תיפתח קריאה במערכת התמיכה שלנו.
כל הפניות מגיעות למערכת ומטופלות בהקדם האפשרי על ידי צוות התמיכה.

השם שלך:
שם החברה:
האימייל שלך:
טלפון:
מהות הפנייה: (נא לפרט את מהות הפנייה בכדי שנבין את רמת הדחיפות)

תמיכה מרחוק

לצורך תמיכה מרחוק יש להוריד את אחת התוכנות כפי שתתבקשו על ידי נציג התמיכה.
להורדה מיידית לחצו על אחד האייקונים.

Entersys – שירותי מחשוב לעסקים   
שירות לקוחות: 03-5783132
מייל:  service@entersys.co.il