גיבוי בענן

מרכזייה וירטואלית בענן – ממשיכים לעבוד גם בתקופת הקורונה

מרכזייה וירטואלית בענן – ממשיכים לעבוד גם בתקופת הקורונה
מרכזייה וירטואלית בענן – ממשיכים לעבוד גם בתקופת הקורונה

תשכחו ממרכזייה מסורתית וקונבנציונאלית במשרד שלכם. כעת, גם אתם יכולים להתקדם אל הבשורה המתקדמת ביותר: מרכזייה וירטואלית בענן! למרכזייה הווירטואלית יתרונות רבים – החל מהחיסכון במקום, דרך הוזלת עלויות משמעותית ועד שירות נפלא שהלקוחות שלכם מקבלים בזכות הפונקציות המתקדמות. 

במציאות הנוכחית בה המילים המדוברות ביותר הן "קורונה", "סגר" ו"הגבלות", המרכזייה מספקת לכם יתרון נוסף. אם טרם התקדמתם למרכזייה הווירטואלית החכמה, דעו גם אתם מה מייחד אותה ואיך היא יכולה לסייע לכם לשמור על פעילות עסקית תקינה בשגרת המשבר.

האתגר הגדול ביותר במשבר הקורונה: מצוקת כוח האדם

אולי ה-דבר שאיתו אתם נאלצים להתמודד בשגרה הנוכחית כעסק הוא חוסר הוודאות. בכל יום, אתם מכינים את עצמכם לאפשרות שעובדים שלכם ישלחו את ההודעה שאתם חוששים כל כך לקבל: "עליי להיכנס לבידוד, לא אגיע לעבודה בשבועיים הקרובים". כל עובד שלכם – ממנהל הצוות ועד העובדת האדמיניסטרטיבית, תורמים להנעת הגלגל שנקרא העסק שלכם. היעדרות של כל אחד מהעובדים משפיעה באופן ישיר על היכולת שלכם לנהל שגרה, להעניק שירות, לסגור עסקאות וכיוצא בזה.

עם מרכזייה וירטואלית בענן, אתכם יכולים להיות שקטים – העובדים שלכם יכולים לעבוד גם כשהם מחוץ למשרד! המרכזייה הווירטואלית הופכת את "חובת הנוכחות" במקום העבודה ללא רלוונטית – ניתן להתחבר אליה ממגוון מכשירים, לעבוד מכל מקום ובכל שעה. 

מאפשרים לעובדים להמשיך לעבוד מהבית

ואם שמים לרגע את הבידודים האפשריים (רק בריאות!), הרי שחשוב לזכור דבר נוסף: המון בעלי עסקים מעודדים כיום את העובדים לעבוד מבתיהם – בראש שקט, ללא חשש הידבקות במקום העבודה ובתנאי העבודה הנוחים ביותר. עם המרכזייה "הקונבנציונאלית", סביר כי האפשרות לעבוד מהבית כלל לא הייתה מונחת על השולחן, זאת מאחר ונדרשת נוכחות פיסית במשרד בכדי לתפעל אותה ולהתנהל באמצעותה. לעומת זאת, עם פתרונות תקשורת מתקדמים כמו מרכזייה וירטואלית בענן – כל עובד יכול לקבל שיחות, להשיב ללקוחות ולנהל שיחות ועידה מהבית! 

"כבעל עסק, חשוב לי לעקוב אחר התנהלות העובדים. מה המרכזייה מאפשרת?"

המרכזייה בענן מספקת את כל מה שמספקת מרכזייה פיסית ויותר. ישנם בעלי עסקים המעוניינים לעקוב אחר פירוטי השיחות של העובדים, זאת בכדי לקבל אינדיקציה באשר לטיב עבודתם מהבית. באמצעות הפורטל הייחודי שלנו, תוכלו גם אתם כבעלי העסק לקבל גישה לשלל דו"חות, לרבות פירוטי השיחות. בנוסף, ניתן להאזין להקלטות השיחות של כל שלוחות המרכזייה. 

המרכזייה בענן – איך היא עובדת ומהם השימושים שלה?

המילה "ענן" מייצגת בעצם את כל מה שהוא וירטואלי ונמצא בחוות שרתים חיצונית ומחוץ למשרד שלכם. מהן הפונקציות הבולטות של המרכזייה ומהם יתרונותיה?

  • אפס תלות בנוכחות פיסית במשרד – ניתן לבצע את כל הפעולות באמצעות המחשב הנייד / הסמרטפון
  • פתרון אידיאלי לימי הקורונה כשהעובדים שלכם עובדים מבתיהם 
  • כל השלוחות זמינות 24/7 ללקוחות (הלקוח לא ממתין / לא נתקל בצליל ה"תפוס")
  • שלוחה סלולרית, פקס למייל, זיהוי שיחה כמספר בינלאומי ועוד…