מרכזיה וירטואלית - מרכזיה בענן - טלפוניה בענן

מרכזיה וירטואלית היא פתרון תקשורת מבוסס ענן המאפשר לעסקים ליהנות מכל היתרונות של מרכזיה טלפונית מסורתית, ללא הצורך בהשקעה בציוד יקר ותחזוקה שוטפת.
אנחנו מספקים מגוון רחב של שירותי מחשוב ענן ופתרונות מרכזיה בענן וירטואלית עבור בעלי עסקים.
השירות מתאים לעסקים קטנים או גדולים הכוללים סניפים ומשרדים מרוחקים.
מרכזית IP בענן (מרכזיות בענן) מבית Entersys שירותי טלפוניה, מספקת חיסכון מיידי בעלויות הטלפוניה לצד זמינות עבור העסק שלך, אבטחת מידע ושרידות מירביים הדרושים בעולם העסקים.
עם זה תוכלו ליהנות משלל תכונות מתקדמות ומגוונות שיעזרו לקידום העסק שלכם. בנוסף, אנו מספקים חבילות דקות שיחה מוזלות ללקוחות טלפוניה בענן.

מרכזית IP בענן המותאמת בדיוק לצרכי העסק שלכם

מרכזיה וירטואלית מתאימה לעסקים מכל הגדלים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות גדולות. היא פתרון אידיאלי עבור עסקים שרוצים לחסוך בעלויות, לשפר את היעילות וליהנות מגמישות רבה יותר בתקשורת.
אנו ב-Entersys טלפוניה בענן מעמידים לרשותכם את מיטב המומחים, היודעים להתאים את מרכזית הענן שלנו לצרכי העסק שלכם.
כמו בעולם שרתי הענן, גם כאן חשוב להבין ששירות זה הינו פתרון טכנולוגי שאינו מגביל אותכם.
הכל פשוט וקל, אתם בוחרים את כמות השלוחות והתוספות הרצויות לכם ומתחילים לדבר בקלות ופשטות באמצעות תשתיות תקשורת וכלים מתקדמים….

מרכזיה וירטואלית בענן

להצעת מחיר למרכזייה בענן השאירו פרטים ונחזור אליכם:

    התכונות של מרכזיה וירטואלית

    מרכזיה וירטואלית

    שלוחה משרדית בענן

    חיבור שלוחה לכל מכשיר תומך VOIP או אפליקציה למחשב. חיבור המכשיר יכול להתבצע מכל מקום בעולם על ידי נתב שיחות וירטואלי.

    תור שיחות למוקד

    תור שיחות למוקד

    מרכזית IP בענן כוללת הגדרה וניהול תור שיחות ע"י נתב שיחות וירטואלי, הודעה על מיקום השיחה וזמן מענה ממוצע, ניהול שיחות לנציגים, חיבור למערכות CRM.

    זיהוי שיחה כמספר בינלאומי

    זיהוי שיחה כמספר בינלאומי

    במרכזיה הוירטואלית ניתן להגדיר מספר טלפון בינלאומי מכל מדינה לקבלה והוצאת שיחות.

    שלוחה סלולרית

    שלוחה סלולרית

    חיבור שלוחה משרדית במכשיר הסלולר (נתמך ברוב הסמארטפונים) שימוש במכשיר הסלולרי כשלוחה לכל דבר מכל מקום בעולם. (שיחה בחו"ל תבוצע מתוך המרכזייה כשיחה מקומית בישראל).

    פקס למייל

    פקס למייל

    קבלת פקסים לתיבת הדואר האלקטרונית, כקובץ מצורף באמצעות מרכזיה בענן שליחת פקסים בממשק אינטרנטי קל ונוח לתפעול בעברית.

    זמינות 24/7

    זמינות 24/7

    מרכזיה וירטואלית אשר תמיד זמינה ללקוחות, לא קיים מצב של מספר תפוס, שיחה ממתינה או המתנה ללא מענה. ניתן לבצע ניתובי שיחות חכמים לשלוחות, תא קולי, טלפונים סלולריים ועוד.

    מרכזיה וירטואלית בענן בעלת ממשק ניהול אישי

    בעת החיבור מרכזיית ip בענן של Entersys אנו בונים בשבילכם פורטל ניהול אישי וממוקד.
    בפורטל זה תוכל לצפות בדוחות ופירוטי השיחות שלכם, טלפוניה בענן עם נתב שיחות וירטואלי והקלטות שיחה שבוצעו בעסק, אותן פשוט תוכלו להוריד ולשייכן לתיקיות של הלקוחות או לתוכנת ה-CRM.
    ככה זה כשלכל המידע יש גיבוי בענן על גבי מרכזיה בענן.

    ספק אחד לטלפוניה ומחשוב ענן

    מרכזיות ip בענן מנוהלות ומאוחסנות בשרתי ענן בחוות השרתים ומבוססות רשת ואינטרנט, מה שמוביל למיזוג אוטומטי ואיחוד של מערכת הטלפוניה הארגונית למערך ה-IT והמחשוב בארגון.
    כיום, צוות המחשוב דואג להקמה והטמעה של מרכזיות בענן לרבות תמיכה בתקלות רשת ושרתי הענן של הלקוח וכן תמיכה במשתמשי הקצה. אנו באנטרסיס מתמחים בשירותי מחשוב ענן ו-IT, שירות מרכזיה בענן לעסקים ותמיכה טכנית.

    אנו מציעים לכם ניהול של המחשוב ושל טלפוניה בענן של העסק שלך במקום אחד!

    יתרונות ותכונות נוספות של מרכזית הענן מבית אנטרסיס

    • שלוחה זמינה בכל מקום ובכל זמן.
    • תשלום חודשי זול ומותאם לפי צרכי הלקוח.
    • הקלטות שיחה בענן לכלל השלוחות במרכזיה + ממשק ניהול ופירוט שיחות.
    • נתב שיחות עסקי ללא מגבלת תפריטים.
    • מוזיקה בהמתנה ללא עלות (התקליט באחריות הלקוח).
    • אפליקציה סלולרית Softphone – קבלת והוצאת שיחות של השלוחה דרך מחשב, מכשירי IOS ו-Android.
    • שירות Fax2Mai, Web2Fax.
    • חדרי ועידה מרובות משתמשים.
    • זיהוי שיחה לשיחות נכנסות ויוצאות.
    • אין מגבלה לכמות מספרי טלפון ללקוח.
    • כל שלוחה כוללת תא קולי למייל ללא עלות (אפשרי לביטול על פי בקשת הלקוח).
    • מרכזיה וירטואלית בענן זמינה 24/7 ולכן בעת ניתוק אינטרנט במשרד או הפסקת חשמל – השיחות יועברו למס' נייד/שלוחה משלימה/אינטרנט אחר.
    • שיחות לחו"ל – מס' ייעודי לארץ בה מעוניינים לדבר.
    • Click 2 Call – ניתן לחייג ישירות מדפדפן האינטרנט או מהאאוטלוק.
    • אינטגרציה לתוכנות CRM שונות ועוד…

    להצעת מחיר למרכזייה בענן השאירו פרטים ונחזור אליכם

      שאלות נפוצות

      פתרון מרכזיה בענן מספק זמינות מרבית מכל מקום, גמישות ומודל תשלום לפי שימוש.

      במרכזית הענן השיחות מוקלטות באופן אוטומטי לכל שלוחה בארגון. ההקלטות מאוחסנות בענן וניתן לשמוע ולהוריד אותן דרך ממשק ניהול דוח שיחות ייעודי.

      עלויות מרכזיות וירטואליות משתנות בין ספקים שונים ותלויות במספר משתמשים, בתכונות הנבחרות ובחבילה הנבחרת. בדרך כלל, העלות החודשית נעה בין עשרות שקלים למאות שקלים למשתמש.

      בעת בחירת ספק מרכזיה וירטואלית, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

      צרכים עסקיים: מהן התכונות הדרושות לכם? כמה משתמשים יהיו במרכזיה?
      שירות לקוחות: חשוב לוודא שהספק מציע שירות לקוחות טוב.
      תכונות נוספות: ייתכן שתרצו לבחור ספק המציע תכונות נוספות, כגון אינטגרציה עם מערכות CRM או מערכות אחרות.

      צור קשר

      מעוניינים בשירותי מחשוב טובים יותר?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם.

        Copyright © Entersys IT   |  Design & Powered By  Entersys